Dverni interkom (vratnik) ?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Leden 4 12:52:08 CET 2016

Klíčový výraz je telefonní hybridní obvod. Bez toho to bude pískat vždy.
Dá se to složit čistě z odporů, nebo lze použít trafo jako např.
http://www.belza.cz/phone/phone.htm ve vašem případě bude asi lepší
upravit zapojení s OZ jako je např.
http://mathscinotes.com/2013/04/engineering-application-of-conformal-mapping/
protože ty zesilovače tam už asi máte.
Když pochopíte princip, přidáte pár odporů, možná nějaký kondík a máte
hotovo.

Mrazík