VS1053b FLAC

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Pondělí Leden 4 11:57:03 CET 2016

Neslo by pouzit dva buffery? Pri odesilani z prvniho bufferu by se mohl
nacitat dalsi... Nebo kruhovy buffer: po uvolneni bloku se pustit ihned
do nacteni dalsiho...
Sektory jsou na vetsine karet 512 bytu, tedy bych si buffer udelal podle
toho.
Ono totiz nacteni dat na hranici clusteru muze znamenat nacteni casti
FAT tabulky a teprve pak nacteni samotneho datoveho sektoru. Dale je
otazka, jestli pouzity FAT driver ma nejake vlastni buffery/cache na
data a FAT tabulky - treba by to slo resit i jinak vyuzitim techto
vlastnosti driveru - mit v bufferu tolik bloku, aby se bezpecne stihlo
nacist

Hynek Sladky