RE:Dverni interkom (vratnik) ?

george.zn na centrum.cz george.zn na centrum.cz
Pondělí Leden 4 11:28:16 CET 2016

Ano, na jedne strane je klasicky analogovy telefon po dvoudratu a na druhe strane je to moje udelatko.
Zpetna vazba vznika prave v tom mojem vyrobenem interkomu,pokud se snazim nastavit trochu vetsi hlasitost nebo naopak citlivost mikrofonu v tom interkomu.
Pokud poslete to Vase zapojeni hlasiteho telefonu (pripadne toho jak udelat to impedanci prizpusobeni a mustkove zapojeni) budu velmi vdecny.
Opravdu jsem se snazil na webu najit schema duplexnich interkomu ,pripadne dvernich vratnych ,ale bez valneho vysledku ...

--
Jirka