mereni rychlosti pripojeni u UPC

Pondělí Leden 4 11:04:31 CET 2016

Tak přesně tenhle pocit jsem tehdy měl taky - že jim klekl nějaký páteřní
spoj (nebo prostě už nestačil). Ono to totiž krátce před koncem výpovědní
doby zase začalo fungovat plnou rychlostí. Jakoby měli nějaký průser,
věděli o něm, ale nesměli to zákazníkovi přiznat, takže z něj radši dělali
blbce ("u nás je to v pořádku, test na rychlost.cz není relevantní, protože
blablabla").

P.K.