mereni rychlosti pripojeni u UPC

Pondělí Leden 4 10:18:25 CET 2016

Přesně stejné problémy jsem s UPC kdysi měl taky, rychlost downloadu padla
z 10Mbit někam na 0,5-1Mbit, ale v praxi dokonce vypadávalo internetové
rádio, oni mě odkázali na jejich měřící server, kde to samozřejmě bylo OK a
když jsem se odkazoval na měření na rychlost.cz, lupa.cz, speedtest.net
apod., tak že je to nezajímá, že to oni neuznávají. Tak jsem se nasral,
vypověděl smlouvu a přešel ke konkurenci, kde jsem za míň peněz měl ještě
vyšší rychlost (UPC tehdy 10Mbit za 500, konkurence 30Mbit za 300).

A to stím naúčtováním zbytečného výjezdu je vtip? Platíte za službu, která
nefunguje, firma to přijede opravit a naúčtuje to zákazníkovi?

P.K.