[!!Mass Mail]Re: [OT] Penovy chranic rohu (molitanovy L profil)

Pondělí Leden 4 08:34:36 CET 2016

Pane Kadečko kolik metrů toho potřebujete?
Nám chodí některé velké ploché díly chráněné tím tuhým pěnovým materiálem (dveře, skla atd…) akorát ten profil je do hranatého „U“ a je červený.  Já tomu uřízl jedno rameno a mám to ve sklepě nalepené chemoprenem na stropních hranách do kterých jsem se mlátil čelem a funguje to. Pokud byste nechtěl naráz 100m tak napište, pošlu.

Zdravím
L. Kručinský

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Monday, January 04, 2016 7:44 AM
To: HW-news
Subject: [!!Mass Mail]Re: [OT] Penovy chranic rohu (molitanovy L profil)

Jenže to je kulaté a jak to přidělat na roh zdi? Ty chrániče rohů (vlastně hran) mají ideální tvar, na tu zeď se to přilepí oboustrankou po celé délce a bude to držet (doufám). Ten kulatý miralon se tak lehce nepřipevní a nějaký hřebík nebo šroubek nepřipadá v úvahu, bylo by to ještě blbější než hrana zdi.
P.K.

mozno lepsie PE izolacia na potrubia (mirelon) to by nemal byt problem zohnat niekde v stavebninach
m.