Dverni interkom (vratnik) ?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Leden 3 19:15:42 CET 2016

Potlačení echa v telefonii se dá řešit speciálním obvodem. Kdysi jsem
zkoušel MSM7602 od OKI, ale dnes už by šlo sehnat něco vhodnějšího.
Tohle potřebovalo přilepit ještě 2 telefonní kodeky, fungovalo to hodně
dobře, ale žralo to přes 100mA. Principem je adaptivní FIR filtr, pokud
nemáte co dělat, můžete vzít nějaký výkonnější uP a naprogramovat si to sám.
Ale možná máte už něco takového přímo v ústředně a stačí to jen nějak
zapnout.

Mrazík