rozvod 24Vdc

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Leden 3 16:13:08 CET 2016

 3.1.2016, 16:03:35

Dulezite je, ze jste popsal podstatu volby prurezu. Tedy to, ze prurez
dratu volim podle pozadavku na ubytek U, coz ma podle jisteho her Ohma
cosi spolecneho s velikosti proudu a ta zase s tim, jake spotrebice si
tam kdo navesi
Strilet ud pasu, X je malo (moc), dejte tam alespon 4X (X/4) ponekud
pripomina praktiky ucastniku jiste konference, co nedavno probihala v
Parizi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz