RE: Telefon Samsung a p?™ipojen?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Neděle Leden 3 13:31:43 CET 2016

No a teraz ktory je lepsi?
Ten znackovy ktory sice funguje podla normy ale telefon nan nepripojite a nabijat asi odmientne
alebo ten neznackovy za par supov :)

j.
From: Hw-list [hw-list-bounces na list.hw.cz] on behalf of Petr Labaj [labaj na volny.cz]
Sent: Friday, January 01, 2016 1:59 PM
To: HW-news
Subject: Re: Telefon Samsung a p?™ipojen?

Pane weku, Vy jste včera místo šampusu a chlebíčků určitě jedl vtipnou
kaši!  :-)

Skutečně to s tím souvisí. Zkusil jsem za značkový HUB zařadit laciný HUB
s napájením, a opravdu se to rozjelo.

Nenapadlo mě dřív experimentovat tímto směrem, protože ty značkové HUBy
používám v napájeném provedení, a běžně z nich napájím všechny možné hračky.

Děkuji velice.
Petr Labaj