rozvod 24Vdc

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Leden 3 11:53:32 CET 2016

Řekl bych, že nic levnějšího a dostupnějšího než klasické
elektroinstalační CYKY neseženete.

Pokud to má sloužit i proti hlodavcům, tak je jedno, jestli je izolace
jednoduchá nebo dvojitá.
Pokud jim to chutná, tak jim to bude chutnat i ve dvojité dávce.
Na půdě bych to zastrčil třeba do plastové vodařské trubky. Je to za pár
kaček, je k tomu
kompletní sortiment spojek, kolen atd., a proti hlodavcům i proti psovi
to pravděpodobně vyhoví.

Barevné "DC" značení - na co? U pohyblivé kabeláže to má smysl, ale na
co u pevného
rozvodu? To když jdete na ten rozvod přidělat nějakou další zásuvku, tak
jdete bez měřáku?
A zaměnitelnost s 230V - předpokládám, že 230V rozvody nemáte tahané
2-žilovým kabelem.

PL