Telefon Samsung a připojení USB přes HUB

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Leden 1 13:14:31 CET 2016

Zdravím všechny v novém roce.

Mám telefon Samsung S3 s Androidem 4.4.4 (neoficiální CygnogenMod, ale to
asi nehraje roli). Mám problém s připojením pomocí USB kabelu přes USB HUB.
Docela mě to natrápilo, než jsem na to přišel.

- Při přímém připojení mobilu k PC to funguje dobře (Windows i Linux).
- Při připojení přes laciné USB HUBy (taková ta kategorie 2$ z eBay) to
funguje OK.
- Při připojení přes nějaký značkový USB HUB počítač ten mobil vůbec nevidí.
   Platí na Windows i Linux.
- Pokud mezi to vřadím nějaký 2$ HUB (tj. pak je PC - značkový HUB - 2$
HUB - mobil),
   tak to taky nejede.

Prostě když se kamkoli do cesty vřadí nějaký lepší HUB, tak PC mobil nevidí.

Mobilů Samsung je asi mezi lidmi docela dost. Nemohli byste to prosím
někdo zkusit,
jestli to u Vás bude fungovat stejně blbě?
A nemáte tip, v čem by mohl být problém?

Ještě poznámka - ten mobil není vidět nejen v Androidu, ale ani když je
nabootovaný
do recovery režimu, takže Android za to asi nemůže.

Díky.
PL