prace, navrh plosnych spoju

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Únor 29 20:09:18 CET 2016

To máte samosebou pravdu. Vždy to záleží na konkrétní situaci. Ale tohle
je moje konkrétní zkušenost - chtěli na mně návrh v Eagle, ale já mám
raději Kicad a nikdo proti tomu ani moc neprotestoval. Je zajímavé, že
od té doby technici té firmy Kicad používají ačkoli předtím měli jen
matné tušení o jeho existenci. A v tomhle případě bylo fakt jedno v čem
se to namaluje, bylo to docela jednoduché a spíš jednorázová akce.

Mrazík