OT: Maly frekv. menic pro motor 400W max

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Únor 29 15:38:54 CET 2016

Několik let provozujeme Taian E2-201-H1F, celou dobu bez problémů. Už to
není Taian, ale Teco, loni jsem kupoval držák na DIN lištu, vše stále mají:
http://www.konzult.cz/frekvencni-menice/menice-teco-rada-e2/
400W by stál 3100 bez daně, nevím jestli je to levné.

Nějakou čínu jste neřešil?

Martin Hanek