Re: geolokátor

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Pondělí Únor 29 10:40:44 CET 2016

Není zač. Ta váha je větší - je to taky technologie stará 20 let...
Princip ale zůstává. Vyhrabal jsem to ze svých starých odkazů, kdy jsem
se to tohle trošku zajímal. Bohužel drtivá většina dalších odkazů, které
jsem měl k tomu projektu už nefunguje a tehdy jsem ještě neměl Evernote :-(

Pavel Brychta