Re: OT Laserové řezání fólie

Pondělí Únor 29 00:42:06 CET 2016

To bude sajrajt. Jestli se dobre pamatuju, tak pri paleni PVC vznika fosgen, pri PUR
kyanovodik. Na druhou stranu, pri rezani nekolika direk 20x0.5mm se toho materialu
nespali nijak moc a dobry filtr by to chytit mel. Tak ci tak, oficialne ti to asi
nikdo neudela, to bys to ty musel oznacit za PE, PP, mekceny PET nebo neco podobne
min skodlivyho anebo mit u laseru kamose ;-)

Presnost rezu by mela byt OK, treba na nasem je stopa 0.1 mm a hrozi leda ze se to
ofukem odfoukne.

David