ATTINY13 a ISP

Ivan.Kiss na novohrad.sk Ivan.Kiss na novohrad.sk
Neděle Únor 28 20:35:49 CET 2016

Iste, myslel som to ako polotovar pre lacne samodomo udelatko.

Takze bud zaspajkovat do svojej DPS, alebo narvat do nejakeho vhodneho
konektora, ako napriklad tu
http://robodoupe.cz/wp-content/uploads/2015/11/IMGP2467b.jpg

Aj v tom shope v komentaroch chlapik tvrdi, ze to perfektne sedi v
pinovej liste:
These are a perfect fit for Round Hole Pin Headers! [SKU: SKU119413]
No need to make an elaborate jig to align them. Just push in and
you're done!

v tejto
http://www.banggood.com/40-Pins-10cm-Round-Hole-Pin-Header-IC-Socket-DIP-SIP-Sockets-Adaptor-p-931691.html