ATTINY13 a ISP

Neděle Únor 28 06:48:31 CET 2016

Komunikaci mam vvymyslenou tak, ze to bude sirkove modulovany signal a
bude se vyhodnocovat pomer 1/0, takze by na presnnosti hodin nemelo
zalezet. Centralni MCU bude vse hlidat a hlavne bude obvody pripojene k
jednotlivym clankum pripojovat a odpojovat, vse realizovano jako
retezec. Az to nakreslim, poslu k diskusi schema.
Ma to byt na elektrokolo, rad bych presny monitoring jednotlivych
clanku, mereni kapacity atd...
Nepresnost reference jsem tusil, asi bude nutne to individualne
zkalibrovat (bude to kusovka, asi nevadi vetsi pracnost)
LiFePO4 by mel mit spodni mezni napeti 2.0V, aspon tak vypinaji BMS
obvody na ktere jsem koukal. Jak se z toho tahaji velkem proudy az 3C
tak to bude asi dost klesat k teto hranici, co mam odmereno.
ISP bych rad (i kdyz bude deska vypadat jak jezek - 12 clanku cili
SMD..., nic nejde spojit, kazdy tiny bude na jinem potencialu...)
Mimochodem, tyhle obvody jsou dostupne z Ciny kolem 10Kc, nema nekdo
zkusenost jestli to jsou origo nebo nejake klony?