Jak zmerit mrtvy motor z "vodarny/nautila" ?

Jan Král kral na fortech.cz
Pátek Únor 26 23:46:59 CET 2016

Když jsem nedávno kupoval ponorné čerpadlo, tak mě nabídl prodejce řízení čerpadla s tím, že to umí hlídat spoustu věcí jako nefunkční některá fáze, přehozené pořadí fází a kromě jiného i běh naprázdno, což má měřit podle účiníku takže není potřeba plovák, což třeba u vrtaných studní asi není ani možné. Při prvním zapnutí si změří parametry a když se mu při příštím spuštění něco nezdá tak čerpadlo nespustí. Samozřejmostí je i připojení ovládání od tlakového spínače.

S pozdravem JK