Jak zmerit mrtvy motor z "vodarny/nautila" ?

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pátek Únor 26 20:41:29 CET 2016

No já teda nevím, ale bejt pracovníkem energetiky a dostat to na starosti, tak bych se ptal, jak byl motor zajištěn proti výpadku fáze. Protože pokud by to bylo udělané pořádně, tak i kdyby se dodavatel energie snažil sebevíc, motor by to měl ustát.
pg

P.S. Ale zkusit to určitě můžete, třeba to dostane na starost vyučená švadlena.