usporadani LED v UV osvitce

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pátek Únor 26 12:14:02 CET 2016

Jinak k té těžké tlumivce. Je možno též použít nějaké topidlo jako předřadník. A zároveň tím sušit. Příkon topidla podle velikosti výbojky. Případně i tepelnou kouli.
pg

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: "Jiří Vojtek" <konference na vojtek.biz>
Příjemce: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 26.02.2016 12:03
Předmět: RE: usporadani LED v UV osvitce

Zdravim,
Pokud se podivate na spektrum, ktere se pouziva pro nektere emulze, tak uz to je nevyhovujici.
Ted pouzivam velkou profi vybojku jako bodovy zdroj z cca 40cm. Funguje to pekne, jenze je k tomu tlumivka jak krava a obecne je to cele velke, tezke a nesikovne. Navic jsem koukal, ze uz ji muj oblibeny dodavatel nema za moji oblibenou cenu a az ta co mam shori jsem v haji.
Chtel bych pripadne nekdy zkusit I nepajivou masku ac to je zjevne vetsi drbacka. Ale pokud si dobre pamatuju tak nekteri zde pritomni v konferenci to zvladli.

Kazdopadne diky za inspiraci.
J.V.