Re: Koupě TV

Aleš Zíka zika na results.cz
Pátek Únor 26 11:54:29 CET 2016

Ale PIP stále existuje, jak jsem právě zjistil:

> Pořizovat teď už nic nebudeme, ale jednak se o PIP člověk dozví až z
> manuálu (nebo fakt už nevidím) a jednak ten PIP funguje (aspoň co píšou u
> toho Samsunga) jen jako TV + externí zdroj, ne TV+TV; a to je prakticky k
> ničemu.
>
> PM
>
> Přesně tak, mám podobný Samsung s "PIP"em a je to naprosto k ničemu.
Jednak to opravdu neumí TV +TV a druhak se to neaktivuje tlačítkem na DO
ale je to utopený tak hluboko v menu, že když to člověk potřebuje, tak to
bez manuálu nenajde.
Jednou dvakrát jsem to chtěl vyzkoušet, ale řeklo mi to, že při tomhle
zdroji signálu (myslím, že to byl film z DLNA) to nejde, tak jsem se na to
vykašlal. Možná se to hodí, pokud máte k TV připojený externí DVD, video a
staelit (tam je zas mor 4 DO :-)

A.Z.