Ignorování zařízení ve Win7

hamouz na divesoft.cz hamouz na divesoft.cz
Pátek Únor 26 11:22:38 CET 2016

Pohnojil jsem si ....

Windows 7 mi začaly ignorovat připojení USB zařízení.

Zkoušel jsem nějakjé změny FW a docházelo k tomu, že po pár sekundách se USB
zařízení odpojilo, což se ve Win projevilo tím že hlásil nalezení
neznámého zařízení. Netušil jsem proč to dělá a kliknul jsem na něj
Uninstall.

Od té doby ho Windows na daném portu totálně ignorují. Když ho
připojím k jinému portu, bez problémů ho naleznou, ale přiřadí jiný
COM port (což je normální). Když připojím jiné zařízení (třeba flash),
opět naleznou a fungujou. Jen kombinace daného portu a daného zařízení
nefunguje.

Ignorace dosahuje takové kvality, že Windows se tváří jako bych nic
nepřipojil. Neobjeví se tudíž ani v Device Manageru, kde bych to mohl
zase povolit. Nepomáhá vynutit scan na změny HW, nic. Prostě
neexistuje.

Googlení nepomáhá, všude se radí jak zařízení disablovat(většinou mass
storage), ale ne jak najít kde je disablovaná kombinace portu a
zařízení.

Poradí prosím někdo?

Tomáš