Jak zmerit mrtvy motor z "vodarny/nautila" ?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Pátek Únor 26 11:02:22 CET 2016

jsem to videl a hned bylo skoleni, kde ma ochranu motoru atd. kdyz to vsechno stoji takovej balik :-).
a vsude to pisou.
nema ani hlidani hladiny, co ho uz pred lety taky stalo novy cerpadlo ..
mame mistni vesnickej vodovod celkem zadarmo, ale mit studnu je zvyk.(ma pripojku na hranici pozemku, do baraku 30m)
no a pohled do 20m studny taky nic moc :-).
ted to vytahat atd. + doba bez vody pri oprave ..
ale muze ke me na zahradu ke kohoutku, tak to prezije :-).
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin Hanek
Sent: Friday, February 26, 2016 10:49 AM
To: HW-news
Subject: Re: Jak zmerit mrtvy motor z "vodarny/nautila" ?

To je samozřejmě špatně, možná proto to shořelo. Sporáková kombinace je pouze vypínač. Podívejse se třeba na:
http://www.sigmapumpy.com/downloadFile.php?file=_public/upload/prospectus/cz/1_1_4_-evgu-25-6-gu-080-navod.pdf

- Elektromotor musí být jištěn nadproudovou ochranou Čerpadlo musí výt vždy jištěno proti nadproudu a zkratu. Nadproudová ochrana musí být nastavená na jmenovitý (jisticí) proud elektromotoru (čerpadla).
U třífázového čerpadla se nejlepší jištění dosáhne nastavením nadproudového jisticího prvku na hodnotu skutečně odměřeného odebíraného proudu v místě nasazení, ale nejvýše na hodnotu uvedenou v tab.
1 nebo na štítku elektromotoru. Příklad zapojení je uveden na obr. 11.

Martin Hanek