Jak zmerit mrtvy motor z "vodarny/nautila" ?

Standa Palas stpalas na volny.cz
Pátek Únor 26 10:15:46 CET 2016

Dobrý den

To se hodně liší podle příkonu motoru. V Brně Trafomot se převinutí
pohybuje od cca 1000 za malé motory, velký motor k cirkulárce bude za
cca 4000,-. Cenově se to jakž takž vyplatí ale závisí to na tom, jak je
to čerpadlo vlastně starý, jestli už nemá vychozená ložiska atd. Jestli
je to čerpadlo ponorné, tak to může prodražit ještě opětné vodotěsné
utěsnění vinutí.
Další problém je v tom, že převinutí Vám asi neudělají na počkání kdežto
čerpadlo koupíte hned.
Ještě mne napadá, pokud to čerpadlo není ponorné, zkuste někde sehnat
samotný motor bez čerpadla. Jestli je to Nautila, tak třeba přímo u výrobce.

Standa Palas