Nabijeni ultracap

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Únor 25 11:15:26 CET 2016

Dne 25.2.2016 v 10:25 Jan Waclawek napsal(a):
> Ono to budu necele dve hodiny, bo tych 400uA je max., typ. je 200uA.
>
> Ale v skutocnosti to bude len par minut, bo ak si niekto da namahu pozriet
> tu schemu a dohladat datasheet k tomu supercapu tak zisti ze je 0.07F a
> nie 0.7F.

Pro doplnění:
- proud se dá SW nastavit v krocích: 0,50,100,200 a 400uA (viz REG 35H)
- já předpokládal, že platí hodnota uvedená v bootloaderu a ona neplatí,
platí default toho obvodu a ta je 0A.
- na schématu je sice nakreslen kondenzátor 0,07F, na desce ale není
osazen jsou tam jen plošky a tak jsem si tam dal "trošku větší", ten co
jsem doma našel.