Re: Koupě TV

Středa Únor 24 20:38:41 CET 2016

I televize mají své BFÚ (běžné Franty uživatele) a ty nějaké PIP vůbec
nezajímá.

Jinak, koukněte se na heuréku a zaklikněte si PIP v požadovaných
vlastnostech, vyfiltruje jich to celkem dost - samozřejmě nevím, jak je to
s dostupností, ale asi se ještě prodávají. Jsou to samozřejmě ty dražší
modely, ale to byly vždycky, ještě za dob CRT televizí:

http://televize.heureka.cz/

P.K.

Nesouhlas.