RE: Koupě TV

Zdeněk zdej na atlas.cz
Středa Únor 24 19:23:33 CET 2016

Dnes jsem se dočetl, že Skylink opět zvyšuje "servisní" poplatek. Jsem rád,
že jsem s TV skončil hned, jak ho zavedli. Postupně jsem si úplně odvykl
sledovat TV...

Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zuffa Jan
Sent: Wednesday, February 24, 2016 6:56 PM
To: HW-news
Subject: RE: Koupě TV

Ja som preto tieto balicky uz pred rokmi zrusil. Fakt nechapem co nuti
providerov prerusit hodinovy dokument 6timi uputavkami.
Z toho predsa nemoze by ziaden zisk len to otravuje zakaznikov.
A ze je na platenych kanaloch reklama? Ok, ale ja taktuto ponuku podporovat
nebudem. Zaplatim, ked za to dostanem odpovedajucu  kvalitu a uroven.
Uz som zanevrel aj na kina typu Aupark a podobne. Za tie peniaze ideme
radsej do divadla a nikto mi za chrbtom nezere kukuricu a nesusti
papierikmi. :)

j.