Re: Falešná AT26DF081A ?

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Únor 24 15:31:54 CET 2016

Zdravím,
  Výrobce/dodavatel ať si tvrdí co chce on za to třeba ani nemusí moct,

rozhodně bych zkusil prověřit nějaký kus třeba v programátoru....

Pamatuji si, že jsme takhle měli osázeny ATmegy, které jaksi byly jen

pouzdro....

Upřimně já už v dnešní době nevěřím ničemu. Mám takovou story s
homekinetickým

kloubem u Octavie, původní byl na autě 360tisíc km 9 roků. Další solidní
vydržel 10000km, tak

jsem koupil nějakou srágoru za drobné ta vydržela "pouze" 36000km což při té
ceně považuji za

super výsledek... A bál bych se koupit originál neboť škodovka za něj chce
nesmyslnou cenu

a kde mám jistotu, že v té krabici za ty prachy nebude nějaký činský
duplikát...

Blbá doba......

Zdeněk