Re: Re: Koupě TV

Středa Únor 24 14:57:32 CET 2016

Dne 24. února 2016 14:52 Petr Simek <psimek na jcu.cz> napsal(a):

> Ja PIP pouzival, kdyz byla reklama tak jsem to prepnul jinam, v okenku
> bylo videt kdyz reklama skoncila tak se to preplo zase zpet.

Opět, většina lidí to řeší přepnutím jinam nebo vypnou zvuk nebo si jdou
uvařit kafe nebo vyndat prádlo z pračky atp. V každém případě se bez PIP
obejdou.

Nebo (někteří) mají timeshift a protože si film zastavili, když začínal
(protože si šli vařit to kafe), koukají se vlasně ze záznamu a teď si tu
reklamu přetočí.

P.K.