Re: LED osvětlení kuchňské linky

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Středa Únor 24 13:55:35 CET 2016

Z T-LED jsem vzal pasek 20W/m teple bily. Ten jsem dal do rohu zdi a spodku
skrinky na 30st. profil a rozptylovy pasek navrch, pridal k tomu PWM modul,
ktery jede momentalne na cca 50%. Manzelka je spokojena. Mati to chtela
taky, jen to neslo dat do rohu, tak ta dostala standardni profil a je
spokojena taky. Bylo to bez vypoctu, ten zajistil ten PWM modul :D

PK.