[OT] Neco k tem jisticum

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Únor 24 10:14:29 CET 2016

Naprosto s vámi souhlasím.  Vzhledem k poklesu cen elektrřiny a vstupu
nezávislých obchodníků  pak
distributorům, (kteří jsou zároveň rovněž obchodníky s elektřinou )
klesají zisky, tak si zařídili přítok peněz jinak.
A protože ČEZ je polostátní, stát jim jde na ruku.  O techniku vůbec
nejde, rozvody pro domácnosti jsou
v podstatě předimenzované, protože průměrná spotřeba je podstatně
nižší než co dovolí instalované jističe.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW