[OT] Neco k tem jisticum

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Únor 24 09:30:04 CET 2016

Teda čistě teoreticky: Není to spíše tak, že často se může stát, že
ampér jde z bodu A do bodu B a z elektrárny jde jen ten rozdíl? Vzhledem
k procentnímu zastoupení malých elektráren (na domech, zahradách a.p.)
je poměrně pravděpodobné, že vyrobený ampér se stihne spotřebovat i v
rámci jednoho transformátoru na NN. Nějak si neumím představit, jak by
se mohlo zatížení sítě v důsledku rozprostřené výroby zvýšit.

Martin Záruba