Jak vam funguje Farnell

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Únor 23 15:03:53 CET 2016

Původní zpráva ze dne 23.02.2016 od Jirka Mww:

> Já jsem teďd udělal nepříjemnou zkušenost. Vybral a zaplatil jsem
> zboží, které měli podle webu skladem a dvě položky mi neposlali, s
> tím že dodací lhůta bude 12 až 18 týdnů. Volal jsem na to CZ číslo
> co mají na CZ webu a příjemná slečna mi vysvětlila, že ty dvě
> chybějící položky jsou ve skladu v Belgii a z tohoto sklalu se na
> kartu nakupovat nedá, jen na firemní účet. Samozřejmě u těchto
> položek na webu žádná taková informace není. Nakonec mi to objednal
> známý na firmu a ty dvě položky jsem zrušil. Na vrácení peněz ale
> ještě pořád čekám.

To mě teda podrž. Takže oni neumí kartou platit za zboží z jiného
skladu? To je snad na palici, fakt to nechápu. Já třeba minule
objednal několik položek, šlo to ze dvou skladů a oni to účtovali na
dvakrát, tedy dvě faktury, dvě platby. Už to je divné. Ale že neumí
něco vůbec účtovat, to snad ani není možné.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz