Jak vam funguje Farnell

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Únor 23 13:57:03 CET 2016

Původní zpráva ze dne 23.02.2016 od Jaroslav Rybárik:

> Tak ma napada, ze ked som naposledy objednaval (mesiac dozadu?),
> tiez sa mi to stalo, ale nejak som to presiel. Vynimocne som
> neobjednaval na poslednu chvilu, na co som hlavne ten Farnell vzdy
> vyuzival. Ked som aj vecer poslal objednavku, o jedenastej v noci
> prisiel mail ze to posielaju a doobeda to bolo tu...

Oni asi něco hodně změnili. A ne zrovna k lepšímu. V noci jsem se
naštval, objednávku jsem stornoval a napsal jim mail, že jsem s nimi
nespokojený a nefungují, jak bych si představoval.

Odepsali mi, že prý když u nich nemám otevřený obchodní účet a platím
kartou, že se objednávka pozastaví a musí ji někdo schválit. Ať si prý
kliknu a požádám o obchodní účet, že mi ho zapnou. Jenže já nechci mít
obchodní účet.

Roky to fungovalo, utratil jsem u nich tisíce liber, a najednou je
problém. Dobře, ještě bych pochopil, když tam tedy není ženská v 19
hodin, aby transakci schválila, i když pak teda nemají slibovat
odeslání ten den pro objednávky do 19 hodin. Ale že tam ta ženská není
už ve 14:30, to teda ať jdou do háje.

Kdejaký český eshop včetně mého umí automaticky přijmout a autorizovat
platební kartu, ale mega firma Farnell se skladem ještě větším než
moje garáž to neumí :-))) V podstatě když objednám v DigiKey, tak
zboží dostanu ten samý den jako z Farnellu, ale za menší peníze.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz