[OT] Posta, nedoruceni zasilky z duvodu poskozeni

Úterý Únor 23 09:57:25 CET 2016

Jak to pokračuje, zkusil jsem naklikat aby mi to převezli a uložili na jiné
poště (kterou mám blíž), systém mi to dovolil, nicméně zatím se to nehlo z
místa:

https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=BA0231650315X

P.K.