Jak vam funguje Farnell

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Únor 23 05:41:20 CET 2016

Ahoj,

jak vám v poslední době funguje Farnell? Nemyslím web, ale termíny
dodání. Mně letos už podruhé (ze dvou případů, tedy ve 100%) vytočili,
protože neodeslali zboží tentýž den.

Slibují odeslání ten samý den při objednávce do 19 hodin jejich času.
Minule jsem objednal v 17:43 hodin a nic neposlali. Později mi řekli,
že to bylo proto, že objednávku s platbou kartou musí někdo ručně
schválit a jaksi tam není do večera. Včera jsem objednal ve 14:34 a
opět nic neodeslali.

Připadá mi, že si ze zákazníků poslední dobou dělají legraci. Dříve
měli limit do 16 hodin a posílali opravdu velmi dobře. Jeden čas jsem
tam objednával velmi často za hodně moc peněz. Úplně pokaždé odeslali
včas. Ale co předvádějí letos, to je pro mě neuvěřitelné.

Mimochodem, ty jejich divné ceny, to je taky jeden velký bordel. Mají
ceny v EUR, GBP a CZK. Jak to přepočítávají, to netuším, ale vychází
mi to pokaždé nějak jinak a podivně. Nechci přejít na platbu převodem,
protože to podle mě v CZK vychází hůř o 5-6%. Teď platím v GBP kartou.

Jakou máte zkušenost vy?

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem