[OT] ND pracka

Neděle Únor 21 21:52:22 CET 2016

Děkuji, také jsem to zahlédl a poslal jsem poptávku.
Každopádně tím jsou vyčerpány všechny 2 zdroje, které jsem našel. Zas
jsem koupil exota koukam, na hromadu praček jsou tyhle blbosti za 2-3
stovky všude...
Asi začnu vybírat tyhle spotřební veci podle dostupnosti ND. Jinak ta
pračka je překvapivě dobře rozebiratelna, i buben ma šroubovanej a ne
svařenej, funguje bez problemu, jen dava dost malo vody, jak uz jsem si
uz tady stezoval (coz je ve svetle poslednich udalosti asi spis dobre ;-) )