Re: Statické zakončení RS485

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Únor 21 17:30:50 CET 2016

Nedochází tady k nějakému zmatení pojmů?
Zakončovač (používám vaši terminologii) by měl zakončit sběrnici
jmenovitou impedancí
toho vedení, tedy nějakými cca 120R pro běžnou kroucenou dvojlinku. Vy
ale mluvíte
o potažení úrovní v nektivním stavu sběrnice, nikoli o zakončení.
Dále mi uniká, jak tohle souvisí s padělanými max485.

Navíc pokud pro to potažení sběrnice použijete nějaké vysoké hodnoty
odporů (řekneme
tak 4k7 - 10k), tak ty můžete klidně natvrdo zapojit ke každému uzlu,
tím impedanci
sběrnice nijak zásadně nenabouráte. A v malé síti na kolejišti už vůbec
ne. Běžně se to
používá.

PL