Flash pamet a vadne bloky

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Únor 19 09:54:25 CET 2016

No, "vice dostupnych nahrad" je nasledok toho, ze ta Cypress/Spansion/AMD
je standardna, kdezto ta Adesto/Atmel je ich vlastna inovacia. Mimochodom,
Adesto/Atmel uz robia aj standardne sFLASH (AT25) ale su oproti
konkurencii dost drahe.

Tie AT45 vznikli v case, ked ten defacto standard este takmer neexistoval,
so snahou prebit konkurenciu niecim inovativnym, a tie dva RAMkove buffre
naozaj maju nieco do seba; na druhej strane ich treba vediet
obhospodarovat a na tretej strane su v masovych aplikaciach zvacsa
zbytocne, kedze obvykle pripojeny procesor ma uz dostatok RAMky.

2.5x vyssia cena Vas samozrejme tiez zacne zaujimat, ak sa jedna o mnozstvo
vacsie nez male.

wek