ESP8266 a LUA script

Libor libor.kozak na tiscali.cz
Čtvrtek Únor 18 20:40:14 CET 2016

No maji kompatibilni cip SI24R1 ale preznacuji ho na NRF24L01+ nedalo mi
to a rozdelal jsem par VF modulu a ejhle 9 z 10 jsou padelky, podle
oznaceni to nejde poznat, zatim jediny rozdil na ktery jsem prisel je
spotreba ve sleep modu ktera je 65uA oproti cca 0,9uA u originalu.
Nastesti jsem je kupoval nedavno, takze jsem rovnou otevrel spor.

Maji udajne nizsi citlivost a jsou vice citlive na bordel v napajeni,
ale to jsem zatim nijak neoveroval.

Libor

>>> http://zeptobars.com/en/read/nRF51822-Bluetooth-LE-SoC-Cortex-M0
>>> http://zeptobars.com/en/read/Nordic-NRF24L01P-SI24R1-real-fake-copy