reference u stm32f162rd

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Čtvrtek Únor 18 20:06:46 CET 2016

chybka je to stm32L162rd
meril jsem to asi trikrat pokazdy jinak,merim tri vstupy a sedi s tou
referenci 3V.
nesedi ten kanal CH17 s interni referenci.Mozna uz blbnu.
Mam tam stabilizator na 3V ,a je z toho soucasne reference.Az mi baterka
spadne pod
3V tak budu merit blbe napeti a bez te korekce se to nedozvim .
  Fanda