ETC M621 na W8

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 18 18:58:22 CET 2016

Cena za ten převodník USB/LPT je opravdu lahůdková.
To je určitě lepší si koupit PCI LPT kartu. Ta bude stát o něco méně v
korunách,
než stojí ten převodník v Eurech. A je to skutečně echt LPT, provozuju
na tom
dokonce CNC frézku (a jak známo CNC zařízení jsou extrémně citlivá na různé
odchylky a nekompatibility, funkční i z hlediska časování).

PL