ETC M621 na W8

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Čtvrtek Únor 18 17:19:29 CET 2016

Myšleno to bylo tak, že se již nevyplatí nákup toho USB konvertoru.
Tehdy jsem za něj dal něco kolem 3tis. Kč. Dnes je v ceníku za 236Eur.
Tedy pokud by se jej někdo nechtěl zbavit za výrazně nižší cenu, po čemž
jsem, přiznám se, zatím nepátral. Raději bych využil přímé připojení
přes PP, jak to běhalo ještě na WXP.

EH