Klavesnice s kalkulackou

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Čtvrtek Únor 18 13:48:17 CET 2016

Zdravím,

no u Windows XP, 7, 8, 8.1 co jsem měl na tomto počítači, tak to fungovalo vždy dobře. Ale po upgrade na Wind 10 focus na kalkulačku není, dokonce někdy zůstane v liště.

S pozdravem

ing. Pavel Poucha

jednatel

 <mailto:pavel.poucha na papouch.com> pavel.poucha na papouch.com

Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.

Strašnická 1a, 102 00 Praha 10

Tel. +420 272 732 827