ESP8266 a LUA script

Středa Únor 17 22:08:50 CET 2016

Taky jsem si to nasel a trochu nechapave na to koukal. Ten interpreter
LUA bytekodu taky musi nekde byt, asi mu ale staci nejaka desitka kB. V
ROM budou asi funkce pro zakladni ovladani periferii, melo by to snad
pouzivat LwIP a nejaky RTOS (FreeRTOS?) Ale to uz nevim, jestli je v ROM.
Co me fascinovalo vic je struktura chipu
http://hackaday.com/2015/03/18/how-to-directly-program-an-inexpensive-esp8266-wifi-module/
,to se delaji normalne na cipu indukcnosti nebo co jsou ty kolecka???