Klavesnice s kalkulackou

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Únor 17 20:35:24 CET 2016

>Ale ve Win 10 je problém (který jsem nevyøešil), že kalkulaèka se sice otevøe, ale není na ni focus

Ja by som to skratil na "Win10 je problem".

Na druhej strane, ta defaultna kalkulacka vo Win10 je tiez uz nepouzitelna,
takze to celkom dobre spolu sedi.

Ono vobec akykolvek nemainstreamovy pristup k Win (t.j. cista aplikacia,
ktora nema iny ucel len byt klikana a sem-tam nieco niekam ulozit ci
precitat) ma tendenciu tazko znasat zmeny verzii. A pritom castokrat nejde
o nejake principialne problematicke veci, jednoducho len v M$ nikto
nerozmysla nad inym ako akutnym problemom, co je jednak vyhoviet
poziadavkam korporacii, a druhak hrat svoju hru o prezitie. Ak by sa ma to
osobne nedotykalo (a tym nevytacalo do nepricetnosti, pomerne pravidelne),
aj by som ich dokazal pochopit...

Nie zeby existovala lepsia alternativa (a ak tomu militantni linuxaci
nerozumeju, tak to zopakujem: nie, je iny, nie lepsi).

wek