Tlačítko do DPS

Halen na seznam.cz Halen na seznam.cz
Středa Únor 17 14:59:51 CET 2016

Ahoj,

nevíte prosím někdo tip na tlačítko do DPS? Rozměry kontaktů jsou trochu
zvláštní - 2mm mezi kontakty a 5mm pro druhou stranu. viz. obrázek. Je to
tlačítko s aretací on-off se středovým kontaktem, který se posouvá - přepíná
střed na krajní piny.

U slona nebo u farnella jsem nic podobného nenašel, přemeřoval jsem ten
rozměr několikrát a opravdu to není 2.5mm :-/ ale 2mm
Všechny tlačítka co jsem našel měly mezi piny 2.5mm a v druhé ose 6mm.

Kdybych nesehnal, tak to budu muset překreslit desku, než nechám udělat DPS.
Budu stavět ten ESR metr z ruských stránek a tohle tlačítko je problém...

Díky Honza