ESP8266 dodavatel

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Středa Únor 17 12:30:30 CET 2016

Jen tak letmo jsem se nyní díval na ESP-07 (to je ten modul co má
keramickou anténu a konektor pro ext. anténu), protože jsem si ho
nedávno objednal (místo ESP-01 co tu mám na pokusy) a nenašel jsem
takový co má větší paměť než 512KB. 4MB flash má až ESP-12E a ten zase
nemá konektor na ext. anténu... Ale podle mého je stejně pro
pokusy/učení lepší modul co už na sobě má USB a hromadu GPIO a má
velkou flash (asi je to ESP-12E + destička s konektorama, USB/serial
převodníkem atd.), ale zase nemá keramickou anténu a konektor pro
externí anténu...