ESP8266 dodavatel

František Burian BuFran na seznam.cz
Středa Únor 17 12:04:57 CET 2016

Ahoj Petře,

  Já vím, že to v garáži máš a dodáváš, a taky vím, že nemáš rád vše, co má
logo
s hvězdičkami v kroužku, jinak bych Ti už dávno napsal soukromě. Bohužel, z
něčeho žít musíme
a univerzita nesmí mít zisk takže prakticky všechno je z grantů.

Ty moduly z TME nemají konektor na anténu, docela nevěřím že ten patvar na
plošňáku bude
mít dosah 200m na poli. Proto potřebuji právě tu 07 kterou nikde nemůžu
sehnat. Mám ale teď
kontakt na někoho kdo by to případně přeprodal tak uvidíme.

  Chbějící FCC mě ale zarazilo. Ještě že máme vybavení na to to přeměřit
jestli to vyhovuje normám EU v rádiové oblasti.

S pozdravem,

  F Burian

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 17. 2. 2016 10:52:21
Předmět: Re: ESP8266 dodavatel

"Původní zpráva ze dne 17.02.2016 od František Burian:

> Otázka tedy vyvstává, zdali tu je někdo, kdo by byl schopen dané
> modulky přeprodat (množství řekněme po těch 10ks/semestr) a dokázal
> vystavit českou fakturu/doklad. Nebráním se ani nějakému shopu kde
> to mají za rozumnou cenu (no jeden prodává za 800kč/kus a 200kč
> poštovné/balné což není akceptovatelné)

Já bych ti, Franto, klidně nějaké dodal, mám leccos skladem. Ale jistě
víš, že když mi pošleš objednávku s informaci, že je to placeno z
Evropských fondů a dotací, pak mě to rozčílí a objednávku vyhodím do
koše. Takže z toho nic nebude :-)

Ale poradím ti, že TME nedávno některé tyto moduly zahrnulo do nabídky
(tedy se docela divím, že jsi je tam nenašel). Nejsou to sice ty s
keramickou anténou, ale pro studenty to jistě stačí, mají je skladem a
cena je rozumná:

http://www.tme.eu/cz/details/wifi-esp8266-dev/vyvojove-kity-ostatni/olimex/
mod-wifi-esp8266-dev/

http://www.tme.eu/cz/details/mod-wifi-esp8266/prislusenstvi-pro-vyvojove-