ESP8266 dodavatel

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Středa Únor 17 10:03:14 CET 2016

Dobrý den,
s dodavatelem sice neporadím, ale mám jednu poznámku - dejte si pozor,
aby modul měl 4MB flash a ne jen 512kB. Kdysi jsem si také ESP-07
koupil, ale bohužel jen s malou pamětí, takže mám smůlu s OTA. Osobně
jsem přešel na ESP-12E...

Pavel Brychta